Mijn AllUnited

iDeal Module FAQ

Met welke payment providers is er een koppeling?
We koppelen op dit moment met Mollie, Pay.nl en Rabobank online kassa. Ga naar de website van één van de providers en maak een account aan. 

Zijn er nog additionele kosten van de payment provider: 
Ja, naast de kosten van AllUnited, zijn er nog additionele transactiekosten per payment provider. Elke provider heeft een andere kosten structuur. Kijk voor meer informatie op de website van de betreffende payment provider.

Welke gegevens van de payment provider moet ik doorgeven?
Maak bij één van deze providers een account aan en geef dan onderstaande gegevens door.

Mollie (preferred supplier) 
Test en live 'API key'

Pay.nl
API Code:      Te vinden via deze link en moet beginnen met “AT”
API Token:     Zelfde link, is een lange string met cijfers/letters
Service ID:     Zie deze link: beginnende met “SL-”

Rabobank Omni Kassa
Refresh token en Signing key van Production
Let op: Rabobank wijzigt regelmaat de codes. Je krijgt daarvan wel een mailnotificatie. Het moet dan door de systeembeheerder worden aangepast, anders werkt de iDeal module niet meer op de door de Rabobank aangegeven datum.

Waar kan ik de betaallinks allemaal plaatsen?   

  • PDF facturen en aanmaningen
  • Inschrijfformulieren
  • Persoonlijke pagina voor betalingen via de website
  • Ledenmodule

Kan ik op een handmatige nota de betaallink toevoegen?
Ja, je kan een betaallink toevoegen als je een factuur opmaakt voor een relatie.

Komt de betaallink ook op een automatisch incasso?
Nee, er wordt geen betaallink op de factuur geplaatst wanneer een lid een automatische incasso heeft. Dit om dubbele betalingen te voorkomen.

Hoe lang duurt het om de iDeal module te activeren?
Nadat de offerte is ondertekend, wordt er contact met je opgenomen om de gegevens van de payment provider op te vragen. Zodra we die hebben ontvangen wordt de iDeal module geactiveerd. 

JA, Ik wil gebruik maken van de iDeal module

Mijn AllUnited

Nieuw: Betalingstermijn Wizard

Het is gebleken dat menigeen moeite heeft om de werking van de betalingstermijnen binnen AllUnited in te schatten. Daarom is nu bij de Instellingen bij de Facturatiemodule de menuknop Betalingstermijn Wizard gemaakt. Deze laat de gebruiker stap voor stap inzichtelijk hoe dit stuk werkt binnen AllUnited en hoe je de betalingstermijnen kan instellen per facturatie ronde.

Mijn AllUnited

iDeal Module

Met de iDeal module kun je nu nog eenvoudiger je lidmaatschapsgelden, abonnementen, sponsorgelden, contributies en dergelijke innen. 

De module voegt simpele betaallinks toe aan: 

  • PDF facturen en aanmaningen
  • inschrijfformulieren t.b.v. inschrijfgeld
  • Persoonlijke pagina voor betalingen via de website
  • Ledenmodule
Lees meer
Mijn AllUnited

Contributiefouten veel inzichtelijker

Ook opgeleverd is een weergave lijst van contributie fouten. Als de vereniging naar de eerste stap van de facturatie gaat en er wordt op dat moment bovenin een rode knop 'Contributiefouten' weergegeven, dan houdt dit in dat er voor (een) bepaalde activiteit(en) die bij een of meer leden geen passende contributie is gevonden. Door op de rode knop te klikken zie je in een oogopslag wat er mogelijk fout staat en kan je er gelijk actie op ondernemen.

Lees meer
Mijn AllUnited

Leden zelf betaalwijze laten instellen

Sinds kort is het mogelijk om via de ledenmodule/persoonlijke pagina's in de website leden zelf hun betaalwijze te laten aangeven. 

Mocht de vereniging bijvoorbeeld net met automatische incasso gaan werken en je wil je leden mobiliseren hier toestemming voor te geven dan is dit hier een uitermate geschikte tool voor.

Lees meer
Mijn AllUnited

Betalingstermijnen sterk verbeterd

Dit weekeinde zijn de instellingen van de betalingstermijnen grondig aangepast. De voornaamste reden waarom de betalingstermijnen zijn aangepast is een verzoek, van een aantal verenigingen, om rekening te houden met het aantal resterende termijnen als leden later lid worden.

Lees meer